marți, 3 iulie 2012

Inginer programator Shima Seiki - Piatra Neamt


Prin programul demarat, Asociatia Astrico Nord Est desfasara prin fonduri POSDRU proiectul: "Dezvoltarea resurselor umane in mediul rural" prin internediul caruia pune la dispozitia persoanelor interesate cursuri de formare profesionala in domeniul tricotajelor si confectiilor.

Asociatia dispune de dotarea tehnica necesara si este interesata sa angajeze un inginer (absolvent sau student in an terminal) specializarea tricotaje, pentru instruirea cursantilor si pentru activitatea de mostrare pentru membrii grupului Astrico.

Cerinte:

1.Bune cunostinte de programare pe masini de tricotat electronice rectilinii ( cunostintele de programare pentru masini Shima Seiki constituie un avantaj).

2.Domiciliul in Piatra Neamt sau in localitatile apropiate.

Restul detaliilor vor fi discutate in cadrul unui interviu. Toate CV-urile se vor centraliza pe adresa: secretariat@astricone.eu

Pentru orice alte detalii va rugam sa ne contactati.

ASTRICO N. E.

Madalina Tanasa
Asistent Manager

617410 Savinesti (NT) Str. Uzinei nr.2
Tel. 0040/233.281.839 (int. 250)
Mobile. 0040/744.853.743
Fax. 0040/233.281.782
E-mail.  secretariat@astricone.eu> secretariat@astricone.eu
Website:  <http://www.astricone.eu/> www.astricone.eu

Niciun comentariu: