duminică, 13 ianuarie 2013

SPECIALIST MARKETING - Tg. Mures

SURSA ANUNTULUI

CANDIDATUL IDEAL:

- Studii superioare finalizate - Marketing/PR/Comunicare;

- Experienţă: minim 2 ani în activităţi de Marketing/PR/Comunicare
CERINȚE:

- Pasionat de marketing-ul online
- Persoană orientată pe rezultate
- Pasionat de identificarea noi metode şi canale online de promovare
- Experienţă în e-mail marketing
- Experienţă în gestionarea de campanii prin social media.
- Experienţă în elaborarea de strategii de marketing offline şi online
- Experienţă în promovarea evenimentelor corporate în mediul online
- Studii superioare finalizate în domeniul marketing, comunicare, relaţii publice;
- Bună cunoaştere şi competenţă în aplicarea tehnicilor şi metodelor de marketing actuale;
- Foarte bune abilităti organizatorice, comunicative și atentie la detalii;
- Persoană creativă, logică, cu mult entuziasm şi iniţiativă, cu adaptabilitate crescută la schimbări, rezistenţă la stres şi volum mare de muncă, cu personalitate deschisă;
- Cunoştinţe temeinice de operare PC (Excel, Word, Power Point, Outlook, Explorer);
- Cunoasterea la nivel avansat a lb. engleze;

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

- Conceperea şi realizarea strategiilor de promovare online pentru brandurile companiei;
- Identifică şi dezvoltă noi metode şi canale de promovare online a produselor şi serviciilor firmei.
- Gestionează campaniile de email marketing şi campaniile social media.
- Propune metode de îmbunăţire a site-ului companiei
- Propune şi implementează noi strategii de marketing online.
- Organizează şi desfăsoară activităţi suport pentru echipa de vânzări
- administrare website-uri de prezentare/ e-commerce;
- capacitati de planificare si implementare proiecte online;
- implementeaza e-newslettere (concept, implementare, masurare campanii);
- concept & implementare campanii online;
- WEB SEO.

Ofertă (bonusuri, beneficii)

- Pachet salarial în funcţie de experienţă, rezultatele obţinute şi efortul depus;
- Integrarea într-o echipă tânără şi dinamică;
- Posibilitatea efectuării unor deplasări externe;
- Posibilitatea dezvoltării cunoştinţelor profesionale;
- Posibilitatea promovării ierarhice.

DESCRIEREA COMPANIEI:

Creatorul si producatorul unui cunoscut brand in piata din Romania.

Niciun comentariu: